Web jako identita

Budování brandu
Brand není logo. Brand jste vy. A také to, jak o vás mluví vaši zákazníci. A dobrý web je součástí dobrého brandu.

Ukažte co umíte
Jste profesionálem ve svém oboru? Záleží vám, jak svou práci odvedete? Přesně tohle chtějí vidět i vaši zákazníci!

Výstavní síň
Web je výstavní síň vašeho podnikání – zákazník nemusí k vám do dílny nebo do kanceláře, aby se podíval, co umíte.

Máte otevřeno 24/7
Vy musíte spát, ale vaše produkty a služby nikoli! Vystavte je na svém webu, kde mohou být na očích pořád.

Dobrá image
Díky webu budete seriózní už od pohledu. Zákazník ví, do čeho jde a s kým bude jednat.
Web jako úspora

Šetříte přírodu
Pryč s tlustými katalogy a letáky, které nikdo nečte… Stačí jednoduchý název webu na autě. A možná vizitka do kapsy.

Zjednodušte život zákazníkům
Stačí jednoduchý kontaktní formulář, díky kterému mají zákazníci čas a klid na to vyjádřit svá přání.

Zjednodušte život sobě
Synchronizované schůzky? Hlídání zaplacených objednávek? Řešte to podstatné a zbytek nechte na automatizaci.

Aktuální informace
Přidat upozornění na web nebo změnit nějakou informaci… za několik minut máte hotovo. A zákazník má info vždy aktuální.
Web jako lákadlo

Péče o klienty
Nabídněte na zákazníkům péči, jakou si zaslouží. Dejte jim na web návody, postupy, rady a podněty.

Budování klientely
Spokojený zákazník vás rád doporučí. S webovou adresou už to nemůže být jednodušší.

Sdílejte své know-how
Užitečné rady? Zajímavé nápady? Parádní triky a vychytávky? Napište to zákazníkům na svůj web.

Můžete si vybírat
Díky dobrému webu vás lidé najdou a roste pravděpodobnost, že si vyberou právě vás. A pak si můžete vybírat vy.
Web jako reklama

Lidé hledají... a najdou?
Jak dnes lidé hledají řemeslníky, doktory, auta, boty pro děti…? Na internetu. Díky webu tam budete vidět také.

Jste zákazníkům blíž
Díky webu vás nosí u sebe v kapse. Doslova – zákazníci používají stále častěji k hledání právě mobilní telefony.

Nákupy na internetu
Čím dál víc lidí nakupuje na internetu. Byla by škoda jim nenabídnout vaše výrobky a služby. Nemyslíte?

Sociální sítě, ale...
Na Google je pořád 8x víc dotazů než mají soc. sítě dohromady. 70-80% lidí ignoruje placenou reklamu a hledá to, co je opravdu zajímá.

Sociální sítě, ale... II.
Když už je řeč o sociálních sítích – na vlastní doméně jste vlastním pánem. Nejste omezeni téměř ničím, můžete si dovolit spoustu automatizace, které by Vám soc. sítě mnohdy nedovolily a hlavně – víte, že budete vidět všude, bez přihlášení nebo jiných
K zamyšlení…

Vaše konkurence už ho má!
Pokud jste alespoň na dva body výše odpověděli kladně a web ještě nemáte, je načase s tím něco udělat.
Jsem tu pro vás
Ráda vám pomůžu a podpořím novým webem vaše podnikání. Podívejte se na hotové weby mých klientů, přečtěte si, co vám mohu nabídnout a dejte mi vědět, pokud se do toho pustíme také.