<heading>

Ceník služeb

Kvalita za férovou cenu

Věřím, že kvalitní a moderní web dnes nemusí stát velké peníze. Pracuji efektivně a používám nástroje, které šetří můj i váš čas. Ke spokojenosti všech.
</heading>
<pricing>

Web nebo e‑shop.

Na kvalitě záleží

Každý web je jiný, má jiný rozsah, požadavky, složitost, a proto se liší i jeho cena. Dostanete dopředu důkladnou analýzu každého projektu, abyste věděli, jaká bude jeho cena. V případě přepokládané ceny webu přes 20 000 Kč dávám slevu z hodinové sazby. 

Zajímají váš přibližné ceny webů? V tomto článku si můžete o cenotvorbě přečíst detaily.

  • Malý web: od 15 000,-
  • Střední web: od 25 000,-
  • Velký web: od 40 000,-
</pricing>
<pricing>

Hodinovka

Pro vše ostatní

Hodinová sazba je pro konzultace, mentoring a všechno, co se odvíjí od stráveného času. Hodinová sazba je 800,-. Účtuji každou započatou půlhodinu. 

V případě akutní 1. pomoci na webu je to 1000,- z důvodu časové přednosti. 

</pricing>
Napište mi 
<faq>

Časté dotazy.

Jak se účtuje odpracovaný čas?

Účtuji hodinovku, resp. každou započatou půlhodinu. Používám nástroj Track.toggle, kterým mařím odpracovaný čas. Mám pak k dispozici report hodin, který můžete dostat s fakturou. Tu posílám na konci měsíce/půlroku, záleží na domluvě s vámi.

Než něco začnu, snažím se dát realistický odhad (zřídka se stává, že se objeví něco, co odhadem dost zahýbe), ale účtuji pak reálný čas podle hodinovky. Toto mi přijde jako fér pro obě strany, klient platí odpracovaný čas (nikoli paušál).

Jak je to s platbou za doménu a hosting?

Existuje "hezký" termín "vendor lock-in", se kterým se (bohužel) potkávám častěji, než bych chtěla. Ve zkratce je to snaha dodavatele dělat maximum proto, aby na něm byl klient závislý (pro klienta je pak těžké odejít).

Výsledkem jsou pak některé příklady z praxe, se kterými jsem se setkala:

  • klient má doménu, která není jeho (to je jako byste si koupili dům, ale nebyli zapsaní v katastru),
  • na webu jsou technologie, které vytváří právě dodavatel (šablony a pluginy na míru), takže je zná jen on - pro kohokoli externího stojí víc času se v novém kódu vyznat,
  • dodavatel přefakturovává platby za hosting přes sebe,
  • atd...

Těchto praktik nejsem fanoušek. Dbám na to, abyste měl vše psané na sebe, platili si doménu i hosting sami, případně i pluginy a šablony, které chcete na webu mít. Je to pro vás větší svoboda nakládat s webem, protože je váš (zaplatili jste i ho). V případě změn se domluvíme já mohu upozornit na některé problémy, které z praxe znám, ale bránit vám nebudu.

Co je v ceně webu?

  • detailní analýza a cenový návrh,
  • zřízení domény, hostingu, e-mailu,
  • moje znalosti, zkušenosti a čas.
  • potřebné funkce pro web (galerie, e-shopy, pluginy aj.),
  • na míru programované funkce,
  • design na míru a web-friendly responzivní grafika,
  • optimalizace, rychlost, zabezpečení a další,
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače), GA, indexace webu,
  • zaškolení práce s webem (jak ho obsluhovat, zpravidla video).

Co není v ceně webu?

  • platba za hosting a doménu (zpravidla každý rok),
  • placené licence, pluginy, nástroje (jsou v nabídce naceněny zvlášť) – jejich seznam budete vědět předem a budou psané na vaše jméno,
  • požadavky a změny mimo původní analýzu,
  • další úpravy po předání webu,
  • konzultace delší než 1 hodina,
  • pravidelná údržba webu, když už běží.
</faq>
<note>

Poznámka na konec

</note>

Není nutné splnit všechno hned.
Je časté, že větší projekt rozdělíme na menší části a po dokončení každé z nich plánujeme ty další. Pomáhá to rozdělit práci v čase a zároveň dostávat častěji zpětnou vazbu, aby výsledek opravdu odpovídal představám.

magnifiercrosslist