Powered by Smartsupp
Webařské tipy

15 důvodů, proč mít vlastní web

Přemýšlíte nad důvody, proč mít vlastní webovou prezentaci? Uvádím mnoho příkladů, proč se to vyplatí.

Web jako identita

Budování brandu

Brand není logo. Brand jste vy. A také to, jak o vás mluví vaši zákazníci. A dobrý web je součástí dobrého brandu. Navíc – originální web vám pomůže vyniknout mezi kvanty jiných.

Díky webu budete navíc seriózní už od pohledu. Zákazník ví, do čeho jde a s kým bude jednat.

Ukažte co umíte

Jste profesionálem ve svém oboru? Záleží vám, jak svou práci odvedete? Přesně tohle chtějí vidět i vaši zákazníci! Můžete jim ukázat cokoli jakkoli a jediné omezení je vaše fantazie.

Výstavní síň

Web je výstavní síň vašeho podnikání – zákazník nemusí k vám do dílny nebo do kanceláře, aby se podíval, co umíte.

Máte otevřeno 24/7

Vy musíte spát, ale vaše produkty a služby nikoli! Vystavte je na svém webu, kde mohou být na očích pořád.

Web jako úspora

Šetříte přírodu

Pryč s tlustými katalogy a letáky, které nikdo nečte… Stačí jednoduchý název webu na autě. A možná vizitka do kapsy.

Zjednodušte život zákazníkům

Stačí jednoduchý kontaktní formulář, díky kterému mají zákazníci čas a klid na to vyjádřit svá přání.

Zjednodušte život sobě

Synchronizované schůzky? Hlídání zaplacených objednávek? Řešte to podstatné a zbytek nechte na automatizaci.

Aktuální informace

Přidat upozornění na web nebo změnit nějakou informaci… za několik minut máte hotovo. A zákazník má info vždy aktuální.

Web jako lákadlo

Sdílejte své know-how

Užitečné rady? Zajímavé nápady? Parádní triky a vychytávky? Napište to zákazníkům na svůj web. Pomůžete jim a zároveň ukážete, že jste odborníci v oboru.

Péče o klienty

Nabídněte na zákazníkům péči, jakou si zaslouží. Dejte jim na web návody, postupy, rady a podněty.

Budování klientely

Spokojený zákazník vás rád doporučí. S webovou adresou už to nemůže být jednodušší.

Můžete si vybírat

Díky dobrému webu vás lidé najdou a roste pravděpodobnost, že si vyberou právě vás. A pak si můžete vybírat vy.

Web jako reklama

Lidé hledají… a najdou?

Jak dnes lidé hledají řemeslníky, doktory, auta, boty pro děti…? Na internetu. Díky webu tam budete vidět také.

Jste zákazníkům blíž

Díky webu vás nosí u sebe v kapse. Doslova – zákazníci používají stále častěji k hledání právě mobilní telefony.

Nákupy na internetu

Čím dál víc lidí nakupuje na internetu. Byla by škoda jim nenabídnout vaše výrobky a služby. Nemyslíte? Navíc máte k dispozici různé statistiky a analýzy, které z webu můžete (legálně!) získat.

Sociální sítě, ale…

Na Google je pořád 8x víc dotazů než mají soc. sítě dohromady. 70-80% lidí ignoruje placenou reklamu a hledá to, co je opravdu zajímá. Navíc vyhledávače obsah webových sítí mnohdy neindexují.

Sociální sítě, ale… II.

Když už je řeč o sociálních sítích – na vlastní doméně jste vlastním pánem. Nejste omezeni téměř ničím, můžete si dovolit spoustu automatizace, které by Vám soc. sítě mnohdy nedovolily a hlavně – víte, že budete vidět všude, bez přihlášení nebo jiných omezení. A nestane se vám, že vám obsah někdo zakáže nebo ukradne účet.

K zamyšlení…

Vaše konkurence už ho má!

Pokud jste alespoň na dva body výše odpověděli kladně a web ještě nemáte, je načase s tím něco udělat.

Jsem tu pro vás

Ráda vám pomůžu a podpořím novým webem vaše podnikání. Podívejte se na hotové weby mých klientů a dejte mi vědět, pokud byste také chtěli web vyladěný do poslední tečky.

Jitka Klingenbergová

Jitka Klingenbergová

Absolventka ČVUT FIT oboru Informatika | Programátorka | Webová vývojářka, konzultantka a mentorka
tvorime@vyladeny-web.cz

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál:

Pravidelná dávka užitečných tipů až do schránky